06 kwietnia 2011

Drugi dzień pracy!

Witam wszystkich (lub nikogo)!
Dzisiaj będzie pierwszy post bezzdjęciowy :( ponieważ siedzę sobie w pracy i zwyczajnie nie mogę ściągnąć żadnego zdjęcia, ba! Wogóle nie powinnam korzystać z internetu ;p
Ciężka noc...nie jestem wystarczająco wypoczęta, żeby przesiedzieć całą noc i o 8 napisać kolokwium , na które nie jestem absolutnie przygotowana, bo zwyczajnie jeszcze nie zaczęłam tego robić :) Ale mam calą noc więc jestem dobrej myśli :)
Mój Kochany już śpi, a ja muszę ciężko pracować :/ nie, to wcale nie prawda! Nie jest tak bardzo ciężko, ale to nocka i wcale nie muszę a chcę! To bardzo duża różnica! Chciałam dodać jakieś wiosenne zdjęcie, ale zaczął padać deszcz i jakoś nie wyszło :/
O! Właśnie rozmawiałam z gościem z politechniki i dostałam cenną choć nie tak bardzo sekretną wskazówkę.  Jakoś się tak zgadaliśmy i powiedziałam, że bym chciała na biotechnologię, Pan uprzejmie powiedział, ucz się przez 3 lata a potem konkretną specjalną specjalizację a praca od ręki! Poprawił mi humor :D Jest jeszcze dla mnie przyszłość! Zostawiam Was i siebie w przyszłościowych rozmyślaniach i życzę Wam (bo przecież nie sobie) miłej nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz