29 marca 2011

Lakierowy szał!

Wprost nie mogę się oprzeć, przed podzieleniem się moimi wymarzonymi lakierami do paznokci, choć jest ich znacznie więcej niż pokazują zdjęcia, no oczywiście! Jakieś 2 tygodnie temu zgadałam się z kumpelą i wymieniłyśmy się na około 2 tygodnie lakierami do paznokci. Pech chciał, nie pamiętam ile dostałam do przetestowania... 6,7? Coś takiego. Swoich użyczyłam 14 lub 19, oczywiście nie pamiętam ;) Mój problem taki: mam w swojej "kolekcji" 29. Czy to już przesada, czy mogę pokusić się o jeszcze kilka nowych przyjaciół w zjawiskowych kolorach?! Na swoją obronę mam jeden ważny argument - nowi przybysze (w postaci nowych lakierów, jakby inaczej :p) poprawią mi humor, a co za tym idzie - będę milsza dla otoczenia i całego świata :D To co? Mogę? Ha, wiedziałam! Teraz jeszcze proszę o poradę, bo nie mogę sobie pozwolić na wszystkie ;(







Jeszcze jedno na dziś! Mój ukochany filmik z youtube :D Niestety, zakochałam się w nim po uszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz