28 marca 2011

Mój pierwszy post!

Witam Was wszystkich! O ile kiedykolwiek ktoś tu zajrzy ;) Tak, tak, wiem - pierwszy wpis jest najważniejszy i ma odzwierciedlać to co będzie zawierać cały blog. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć swój świat o modzie, kosmetykach i różnych babskich przeróżnościach (życiowych i tych zmyślonych). Nie jestem wielką fanką robienia zdjęć, choć gdzieś w środku liczę na to, że ten blog to zmieni ;) Pokażę Wam kawałek mojego życia, może więcej - zobaczymy! Liczę na wielką motywację do podjęcia nowego, aktywnego życia - zaczynam od jutra biegać! O ile nie zapomnę :p Poza tym, wakacje i czas sexy bikini zbliża się wielkimi krokami! Chociaż nie zapominam o tym, że będę wyglądać seksownie tylko wtedy, kiedy tak się będę czuć, tak samo Wy! Dlatego mam wielkie wiosenne postanowienie: bloguje, nie piję i nie jem nic słodkiego i biegam, musi się udać! A co u Was? Może ktoś poleci jakiś dobry film na deszczowy wieczór?
Podzielę się z Wami z moim dzisiejszym wspomnieniem z wakacji!
Przy okazji, plan na jutro, przyjrzę się kolekcji Summer 2011 na bikini i dam Wam znać!
Trzymajcie się ciepło i do jutra! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz