28 marca 2011

Złe wieści :(

Witam wszystkich!
Złe wieści są takie, że nie znalazłam jeszcze zbyt wielu kolekcji na tegoroczne stroje kompielowe. Jedyne co mi wpadło w oko, to bikini, jakie są zaprezentowane na stronie Reserved. Znaczna większość to wzory etniczne, motywy kwiatowe, kratki, groszki, mozaiki oraz totalny minimalizm! Czyli jednym słowem - każdy znajdzie coś dla siebie ;) Ja planuję jeszcze pokazać się w stroju zakupionym w tamtym sezonie. Był to piękny kostium właśnie z Reserved wyłapany na wyprzedaży :) pamiętam, że sama górna część kosztowała 79,90zł a ja zapłaciłam za nią 19,90zł. Było to pod koniec sierpnia więc jeszcze się nim nie nacieszyłam ;)
A teraz, coś bardziej ogólnego - KOLORY!! Jak tylko zobaczyłam na wizażu pomysł na pomalowanie oczu, od razu zapragnęłam przygarnąć przepiękny żółty cień i Inglota. Jest to bardzo intensywny kolor cienia nr 370, podejrzewam, że jest to mat. To jest mój MUST HAVE!
Planuję wykonać nim takie o to cudo:
Wkład do paletki kosztował jeszcze w tamtym roku 9zł, obecnie koszt takiego zwykłego, okrągłego wkładu kosztuje równiutknie 10zł! Nie jest to majątek, wymaga poświęcenia paru słodkich bułek, a może zdziałać cuda i dużo bardziej poprawi humor niż zbędne kalorie ;)
Zostawiam Was na dzisiaj z przemyśleniami o pięknym żółtym kolorkiem na oku i do zobaczenia jutro!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz